Zapraszam do odwiedzania mojego bloga HANDMADEbyANIA. Znajdziecie tam pomysły na prezenty, kartki ręcznie robione, projekty dziewiarskie i mnóstwo innych ciekawych rzeczy :)

czwartek, 29 marca 2012

Jogurtowe babeczki

Do zrobienia tych babeczek użyłam przepisu na babkę jogurtową, ale pomyślałam, że będzie zabawniej, gdy wykorzystam moje małe foremki.  Babeczki są bardzo delikatne i raczej neutralne w smaku, dlatego dobrze jest trochę je podrasować (np. skórką cytrynową). Ja zdecydowałam się na lukier na bazie soku z cytryny i cukru pudru.


Składniki:
wg Doroty
  • 4 jajka
  • 230 g cukru (w oryginale jest 300 g ale uważam, że to o wiele za dużo)
  • pół opakowania cukru waniliowego (8 g)
  • 225 g jogurtu naturalnego
  • 150 ml oleju
  • 450 g mąki
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia

Jajka zmiksować z cukrem i cukrem waniliowym na puszystą masę. Dodać jogurt, olej i mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Wszystko połączyć. Rozlać do małych foremek lub jednej dużej formy z kominem. Piec 50 - 60 minut w temperaturze 160 stopni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

print