Zapraszam do odwiedzania mojego bloga HANDMADEbyANIA. Znajdziecie tam pomysły na prezenty, kartki ręcznie robione, projekty dziewiarskie i mnóstwo innych ciekawych rzeczy :)

czwartek, 13 czerwca 2013

Czekoladowo-orzechowe muffiny z toffee

Kolejny prościutki przepis. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, że komuś może nie wyjść :) Znalazłam go chyba na Instagramie jednak trochę przerobiłam. Są lekko wilgotne w środku, słodkie i czekoladowe. Cudowne jest to, że dowolnie można modyfikować dodatki, tak żeby smak muffinów idealnie trafiał w poszczególne gusta.
 

Składniki:
na 6 sztuk
  • 240 ml Nutelli
  • 100 g mąki pszennej
  • 2 jajka
  • 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
  • kostki toffee*

Nutellę, mąkę, jajka i proszek do pieczenia dokładnie zmiksować lub wymieszać łyżką (wykorzystałam drugą opcję).

Formę na muffiny wyłożyć papilotkami. Ciasto porcjować łyżką - 1 łyżka do każdej papilotki. Następnie włożyć do każdej pół kostki toffee (lub całą jak ktoś woli). Kostkę przykryć kolejną porcją ciasta.

Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez około 12-15 minut.







* Kostki toffee kupiłam w Lidlu. Zamiast nich można użyć białej czekolady lub czekolady nadziewanej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

print